Ben je als klant niet tevreden over een product of heeft u zich bedacht? Dat is jammer maar we regelen dit voor u!
14 dagen retourtermijn
Als u bij ons goederen koopt heeft u als consument het recht om binnen de 14 dagen na levering af te zien van uw aankoop.
U kan bij ons contacteren via onze contactpagina op onze website of via e-mail (info@xtra-pc.be) we betalen u binnen de 14 dagen het bedrag terug op uw rekening.
Hoe zend ik het product terug?
stap1:
Neem contact met ons op binnen de 14 dagen door het onderstaande retourformulier correct in te vullen en naar ons te versturen. (Zorg dat je gegevens overeen komen met de gegevens op de factuur/bestelbon! Niet correcte gegevens kunnen een weigering of vertraging opleveren met verwerking van uw retouraanvraag)
stap 2:
Verpak het product in een doos en vul de doos op zodat het product niet beschadigd kan worden tijdens transport. We raden je aan de doos waarmee we het product naar u verzonden hebben opnieuw te gebruiken. Zorg ook dat een kopie van je bestelbon of factuur in de doos zit voor je de doos dicht maakt.
stap 3:
Breng de doos binnen in een Bpost kantoor of regel een verzending via een zelf gekozen koerierdienst en laat het pakket terug zenden naar volgend adres:
Xtra-pc TAV Retours
Kleine Dorpsstraat 8 bus 2
3990 – Peer
Retourkosten
Het retours sturen van producten is voor rekening van de klant.
Indien de fout bij ons (Xtra-pc) ligt zullen wij hiervoor onze verantwoordelijkheid nemen en betalen wij de retourkosten.
Voorbeeld van een fout door Xtra-pc:
Het verzenden van een defect product out of the box, het verkeerde product leveren dat u besteld had.
Indien de fout bij ons ligt neem contact met ons op zodat we dit correct kunnen afhandelen.
Uitzonderingen
Xtra-pc is niet verantwoordelijk als een product tijdens het retours sturen defect geraakt door transport. Zorg er altijd voor dat uw product goed verpakt is zodat er geen schade aan kan komen tijdens het transport.
Indien je een product beschadigd retour zend zal afhankelijk van de schade een waardevermindering zijn van het toestel en zijn we genoodzaakt deze te verrekenen aan u als klant (je krijgt een lager bedrag terug gestort o.w.v. de beschadiging(en) die aan het toestel zijn gemaakt).
Beschadigde transportverpakking
Wanneer een product geleverd wordt en u merkt ernstige beschadiging aan de transportverpakking accepteert u de zending niet en vraagt u aan de desbetreffende koerier hier melding van te maken. Moest u het pakket toch aangenomen hebben en ziet u later dat er toch ernstige beschadiging is aan de transportverpakking vragen we u met ons contact op te nemen via info@xtra-pc.be en zend ons ook enkele foto’s als bewijs hiervan. dan kunnen wij ook contact opnemen met onze koerierdienst en de nodige stappen nemen om u zo snel als mogelijk een oplossing te bieden.